luni, 14 noiembrie 2011

Comasarea democratiei.

De mai bine de un an de zile nu am mai postat nimic pe acest blog din mai multe motive care nu merita precizate aici dar aceasta perioada se termina brusc chiar acum deoarece nu mai suport ca actuala clasa politica (portocalie sau nu) sa ne trateze cu o nesimtire crasa.
Am aflat cu o oarecare surprindere ca PDL_ul va propune comasarea alegerilor locale din vara anului 2012 cu cele din toamna aceluiasi an. Aceasta informatie ne-a fost dezvaluita de primul papagal basist, de nimeni pe nume, de purtatorul de cuvant al PDl_ului, ILUSTRUL Sever Voinescu. Motivele oficiale ale puterii portocalii au fost cele de ordin finaciar, cica s-ar economisi in jur de 30 de mil de euro adica undeva 0,00002% din PIB. Domnilor portocalii eu as fi de parere sa anulam toate alegerile din tara asta, fie ele locale, parlamentare, presidentiale; VA DA-TI SEAMA CATA ECONOMIE AM FACE BUGETULUI STATULUI! Sa il numim pe eternul "conducator de vase" presedinte, premier si ce o mai vrea el , pe viata. Sa fie scris cu oi portocalii pe toate dealurile SA TRAIASCA, SA INFLOREASCA, etc. Asa cred ca vom iesi din criza si vom trai fericiti si ne vom avea ca fratii in tara lui Base-Udrea.
In acelasi timp am vazut ca micul Victoras ii doreste "raul" lui "Mihaela dragostea mea", cu siguranta ca in jocurile aceastea politice sunt implicate o multime de persoane si institutii(secrete sau nu), ceea ce imi displace este ca opozitia in Romania nu prea mai exista. Domnilor ce vrea sa faca base acum este atac la ideea de stat de drept, pur si simplu ei nu vor sa joace dupa regulile democratiei, nu mai respecta nimic, nu mai au nici un Dumnezeu. TREZITI-VA!!!!!






P.S. Melodia pentru Geoana chiar ii se potriveste ;)

Niciun comentariu: