joi, 17 noiembrie 2011

Un idol etern....


Personajele actuale al mapamondului fotbalistic sunt reprezentate de CR7, Guoardiola, Mourinho sau superstarul Messi si asemanarea sa cu Maradona, eu insa vreau sa va reamintesc despre un super jucator, un idol al generatiei mele de copii care bateau mingea in spatele blocului...........DOAR PENTRU CUNOSCATORI!!!


Este unul dintre cei mai importanţi atacanţi din istoria fotbalului şi simbol al unei dintre cele mai titrate echipe din lume. La 36 de ani, anunţă că vrea să mai joace până la 40 de ani şi mărturiseşte că avea în camera din casa părintească un poster cu idolul copilăriei, francezul Michel Platini, dar şi cu formaţiile preferate. El este Alessandro Del Piero, atacantul de legendă al lui Juventus, care a decis să facă publice în cotidianul spaniol El Pais poze din arhiva personală, dar şi amănunte pe care nu le-a mai divulgat până în prezent.
- Când eram mic, aveam probleme cu integrarea între ceilalţi copii, deoarece eram foarte timid. De aceea mă jucam singur pe plajă. Încă sunt sfios, dar atunci era mult mai dificil de suportat acel sentiment de singurătate.



- Aveam acasă postere cu Platini, U2, Genesis, Michael Jackson şi Dire Straits. Încă sunt acolo, ca şi bicicleta veche de 50 de ani pe care am primit-o în clasa I. Era fantastică, avea frână de picior, o foloseam ca pe o motocicletă.

- Nu aveam nicio idee despre ce aş putea fi în afară de fotbalist. Ţin minte că într-o zi, profesoara de la şcoală ne-a pus să scriem ce vrem să devenim. Am scris electrician, ca tatăl meu, şofer de camion, pentru că îmi plăcea să călătoresc şi bucătar, pentru că îmi place să mănânc. Visul meu dintotdeauna a fost, însă, să joc fotbal, dar nu am scris asta niciodată pe o foaie.

- Sportul care mă încântă, în afara fotbalului, este rugby-ul. M-am uitat la toate meciurile, în afara finalei, pentru că am avut antrenament atunci. Intonarea imnurilor, pregătirea meciurilor...mi se făcea pielea de găină.

- Jucam fotbal pe stradă doar după ce îmi făceam temele şi până se întuneca. Nu aveam voie afară după lăsarea întunericului. De aceea, tata scotea uneori maşina din garaj şi îmi făcea spaţiu ca să mă manifest acolo. În lunile de vară, la ţară, eram scăpat de sub control, jucam toată ziua fotbal pe câmp şi veneam acasă doar la cină.

- Stadionul care şi-a păstrat un loc în inima mea este Santiago bernabeu, pentru emoţia pe care mi-a creat-o. De asemenea, m-am simţit extraordinar pe Old Trafford, o emblemă a fotbalului, dar şi la Glasgow sau pe Anfield.

- Ibrahimovic nu a fost aproape de o bătaie cu antrenorul când juca pentru Juventus, dar era aproape de o încăierare cu un jucător. Nu, nu era vorba de mine, pentru că l-aş fi bătut (râde). El este un tip liniştit, de regulă, însă pe teren se aşteaptă ca toţi colegii să se ridice la valoarea lui şi de aici irascibilitatea de care dă dovadă câteodată.

Un comentariu:

Anonim spunea...

I can see that you are putting a lot of time and effort into your blog and detailed articles! I am deeply in love with every single piece of information you post here


security equipment