sâmbătă, 3 mai 2008

Apel la implicare!

Tot mai des ne confruntam cu o indiferenta a semenilor nostri, cu replici de genul "ce ma intereseaza pe mine". Recent mi-a fost sugerat de catre un prieten "vorbeste mai mult despre studentie si lasa politica".
Lipsa aceasta de informare de creearea unei pareri proprii si personale se poaate numi chiar lipsa de:cultura generala, spirit civic,iresponsabilitate, coloana vertebrala sau in fine daca vreti de civilizatie.
In articolele de pana acum am abordat subiecte multiple(terorism, studentie, laicitate, bun simt, politica) si inca de la inceput am spus ca asta voi face. NU vorbesc despre politica cu scopul de a face politica(cel putin nu pe acest taram), nu vorbesc despre terorism sau laicitate pentu a acuza sau a apara una dintre parti(mortis pentru ca asta vreau eu). Incerc sa creez un spatiu deschis dialogului pe mai multe teme(inca nu le-am abordat pe toate, basarabeni pregatiti-va), dar nu orice fel de dialog ci unul bazat pe argumente si nu "pt ca asa vreau eu".
Atitudinea asta de "libertate" prost inteleasa este un moft al judecatii,un somn al ratiunii, de ce sa mai argumentez o parere daca "asa vreau eu si gata". Asa ca daca vreti sa stiti ce e cu adevarat libertatea invatati sa judecati, invatati sa cititi, invatati sa distingeti adevarul de falsitate. Nu stiu cati din cei care "nu vor sa auda de politica" stiu ca libertatea asta a fost castigata greu in Romania, cu sacrificiul unei natiuni intregi.
Cat despre partea cu mai multa studentie si mai putina politica te inseli draga prieten. Voi vorbi despre studentie de cate ori voi avea ocazia la fel voi face si cu orice alt subiect, fie de bine fie de rau.
In final va spun un lucru, implicati-va in toate proiectele carora puteti face fata si carora credeti ca puteti aduce ceva bun in plus, indiferent ca este vorba despre organizatii politice, studentesti, nonguvernamentale, protectie a mediului etc.

Niciun comentariu: