marți, 29 iulie 2008

Politicianul roman

Astazi pe toate posturile romanesti a circulat stirea in care presedintele Romaniei, Traian Basescu, enervat de discutiile cu niste sinistrati, nu a pierdut ocazia sa se dea in spectacol.
Mai precis, Basescu aflat intr-o continua veselie(probabil ii se trage de la nenumaratele intalniri cu Bahus) a intrat intr-o disputa cu un om amart care nu mai avea nici casa, nici masa si care dorea sa ii fie ascultat necazul macar. Domnul presedinte i-a dat un raspuns care ma revoltat, numindu-l bolsevic.
Dar acest tip de comportament a inceput sa devina tipic pentru politicianul roman, se pare ca o noua strategii politica incepe sa functioneze in tara noastra, ceva de genul "hotii striga hotii". Apar in fatza televizorului si prin sintagme de genul "noi luptam impotriva coruptilor", se scot de sub suspiciunea publica de participare la jefuirea sistematica a acestei tari.
Domnule Basescu de fapt dumneavoastra nu faceti altceva decat sa strigati "hotii" din fruntea unei gasti de banditi. Iar cu exprimari de genul bolsevic, nu faceti altceva decat sa va recunoasteti tacit faptul ca a-ti fost unul dintre cei mai mizerabili membrii ai securitatii.
Lasand un pic tragedia oamenilor din judetele afectate de inundatii deoparte, cred ca am primit ce am meritat, am ales un presedinte marinar......am primit mai multa apa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mai cuc mic...asta nu e becali, dan voiculescu sau vreun luzăr de profesor de la facultate...ăsta e preşedintele nostru...noi l-am votat...aşa că termin-o cu tâmpeniile...altul mai bun nu avem... nu cred că ai tu dreptul să critici un preşedinte...votat de toţi românii...de fapt tu nici nu conştientizezi ceea ce faci... trezirea...e ora 10....

iustin spunea...

Mai Cuc Andrei (am inteles ca apelative de genul asta folosesti tu asa ca am sa folosesc si eu in mesajele catre tine), poate tu ai votat un asemenea dement de presedinte, eu sincer nu, si imi cer scuze ca iti critic idolul dar e timpul sa iti largesti orizontul si sa vii cu picioarele pe pamant. Cat despre criticat, da am dreptul sa il critic pentru ca este presedintele tarii mele si el ma reprezinta peste tot pe unde merge atat timp cat are aceasta functie el nu mai este betivul de Basescu este presedintele Romaniei Basescu, nu stiu daca observi diferenta. Cat despre acest apelativ al tau de Andrei eu ma indoiesc si cred ca esti vreun anonim care ii e rusine cu numele lui, sper sa ma insel.